Monday, June 28, 2010

=(

sedih..n rs amat2 terkilan.. aku xlalu mkn ari ni.. sampai sane..lihat factory kedai yg dipandang tinggi oleh org lain mcm hampeh.. kotor kot.. takut aku nk pergi..sgt menakutkan..

naik pejabat smua wat bodo.. org kt receptionis xde..pastu aku xtaw nk tnye sape.. berdiri la aku lama kt c2.. rupa berborak org nye.. dh la aku tgu lama.. pastu bile die dh abis borak leh lak nk g tempat lain dlu..sampai la..aku ckp ngan sorg lelaki cina nie.. br la receptionis ni tarik aku g meja kaunter.. baru nk bg application form..

lepas isi.. ade test.. kejutan skit otak aku.. mmg fail la kot.. aku bantai je..huhu..

interview lg mcm sengal.. kerek gile minah cina 2.. dr start aku masuk sampai habis interview tak habis2 persoalkan saiz aku yg kecik ni.. yg lelaki cina ni ok je interview tnye bnda yg berkaitan.. yg minah nie tnye psl saiz je ape citer?? ckp je la kalo die mmg xleh nk respect org kecik!!!. rude n diskriminasi la.. wht ever!!.. aku mls nk pk.. kalo dpt 2nd interview mungkin aku kena pk berjuta2 kali..sama ada aku tahan pressure itu atau tak.. sbb kalo ckp mcm ni pun aku dh sakit hati.. lg la nk jd manager kn :P.

p/s : aku pk diri aku ni yg xleh tahan pressure..mungkin aku xlyk menjadi leader n mungkin mampu jd kuli je kot.. xtaw la..it depend.. ( sy igt sy minat lupanya tidak)

No comments: