Sunday, July 25, 2010

Intership with astro

Dah 2 mggu intership ngan astro blja teori.. khamis depan nk g blja sistem lak =).. rs mcm br je nk sesuaikan diri kat pj dh nk kena pindah tempat len lak.. =) . Intership ni bgus.. build self confident, selain 2 asah bakat bercakap aku =P.. pastu english..walaupun broken aku main bantai ckp je janji phm XD. blja sistem 2 mggu maknanye tengah bulan ogos dh start keja.. pastu yg plg best nye TIADA HARI RAYA AIDILFITRI utk tahun ini T_T. xde la aku g TERENGGANU T_T. xde la aku jumpe DIA T_T. Untuk keja apa slh nye berkorban skit kn.. nie single lg..nnt dh kawin ssh.. baik kumpul duit byk2 sblum kawin.. at least cari pengalaman.. =)





p/s : dpt ramai kwn =)

2 comments:

shaida85 said...

sonok ke kat astro tue...hahahaha.ada taman bunga ke?

aimi said...

fatin, mamat belakang tu dulu jiran rumah kita kt penang!! cisss..sengal je bila dpt tau!