Skip to main content

Wedding preparation part 2 + new job + me n him

Hi.. Begitu Indah..
Currently I'm busy with new job.. Ok new job.. The gud is.. Normal working hours and the bad is low salary.. But Alhamdulillah leh la kumpul duit utk kahwin.. Okey I br nk kumpul duit utk kahwin.. But my majlis 10 bln Akan dtg..moral of the story jgn suke membazir duit coz we don't know what will be happen in the future.. Saving as much as u can =P

I and die dh semakin rapat.. And I falling in love with him.. Walau I mcm biase suke cr psl ngan die.. But die still ok..

Ok skrg cter psl preparation majlis bertandang.. Venue will be at dewan pembandaran taiping.. Near lake garden.. I dh berangan nk ambik pic outdoor kt ctu..for andaman dh jumpe pak andam nye n harga seriously cheap.. =)

For photography we choose aleeya wedding photography.. Main kt taiping.. But coz ktorg ambik full pkg.. Dr pre wedding hingga bertandang.. So they agree come to kl , the best is videography and photography include .. So xde pening2 nk ambik yg Len.. I gak request utk tkr2 photographer for each event .. Bgus kn

So mayb bln dpn dh nk mula utk pre-wedding photo n video shoot.. And skrg I tgh pk nk buat theme ape, lagu ape.. Any suggestion.. Agak pening pk sbb I n die br je nk Kenal rapat.. Xde pe lokasi mahupun kenangan yg byk.. Any suggestion??

Comments

EIKA said…
hye dear ^_^ salam kenal..ika ex b2b :) follow u dear ....Enjoy ur wedding preparation taw!:)

Popular posts from this blog

Wedding Preparation part 1

 Hello,skrg nk cter psl wedding preparation yg majlisnya setahun dari sekarang.. aku rs mcm terlalu awal utk wat preparation..tp lupanya ianya tempoh yg ngam2 je.. 1. DEWAN @ KEMAH       - ni perkara yg paling2 penting, decide la nk yg mane.. masing2 ade baik n buruknya..aku mula decide nk wat kemah je... Blkg umah.. tp mama n papa xnk sbb risau hujan lebih2 lagi kalo bln11.. musim hujan kn..pastu setelah disurvey harga pakej kemah n dewan lebih kurang je.       - kalo DEWAN duitnya kena la ade.. sewa dewan pun area kl plg murah dewan DBKL dlm RM 1500 and guess what its already fully booked until end on 2013!!!!... aku rs mcm sentap je..bila mase diorg ni g booked?? dgn secara auto nye mama yg berangan nk percepatkan majlis aku pd bln 6 terpaksa ikut tarikh asal. =P. mula2 berangan nk DEWAN GEMILANG FELDA .. skrg ni RM 32perpax...min 700 org.. adeh.. kalo 1000 org mau RM 32K itu cuma mkn, PA system + pelamin.. itu pun standa...

12 years past and The Future

I scroll my blog , and looking at all my old post hahahaha.. 1st post on 2010, but actually i already wrote since 2007 on myspace blog and change to this blogspot around 2008. 12 years past, lot of memories, joy, heart broken , and motivation. LET START NEW CHAPTER 

Dilema yang menanti keputusan

Assalamualikum, Aku terpanggil menulis blog ni.. di mase aku rs fikiran aku sgt buntu, dalam dilema antara masa lalu dan hari ini. bersediakah aku??? Setahun yang lalu, aku di tinggalkan oleh insan yg pernah menyatakan hasrat memperisterikan aku di hadapan ibu dan ayah ku. Caranya cukup mengikut islam.. membuatkan aku terima...walau sebelumnya aku tolak mentah2.Aku nampak keikhlasan dan kesungguhannya.. dan dia yg pertama mendapat restu kedua ibu bapaku. Aku menanti 2thn lamanya.. syg aku di tinggalkan lagi...mungkin sbb aku kurang agamanya.. cara2 memilih calon isteri adalah agamanya. yup aku akui aku mmg tak layak jauh beza dgn wanita tu. Sebulan yang lalu, seorang dari teman masa lalu ku menyatakan hasrat utk mengambil aku menjadi isterinya. Aku tak pernah serisau ini bila dlu ex bf ungkapkan benda yg same.Tapi kenapa aku risau sgt skrg. antara sedia atau tidak sbnrnya.. Tp aku rs lebih dekat dgn perkataan serik... yes itu la yg tepat serik!!! mama aku ckp " perkhawinaan...