Monday, December 13, 2010

Laman sosial?

laman sosial?
korang mesti ade kn.. kurang FB. kalo byk Myspace, Tagged, and FS.
dlu pun aku ade smua 2.. tp dh delete. cuma yg masih ade FB itu pun aku rs dh bosan.
kenapa agaknye?
korang tak bosan ke main FB?
ke sbb aku je yg malas nk update?
mungkin faktor umur buat aku berubah.

Mase zaman-zaman remaja umur 13-21.. mmg serius sgt obses ngan laman sosial nie.. hampir smua la ada.. pastu rajin giler ar taruk gambar.. pasan comey =P. hakikatnya tidak huhu
pastu dh masuk umur 22 dh mula kurang. smua aku delete.. tggl la FB je.. itu pun mcm haram la nk update.. xde mase aku.. nk taruk gambar yg bajet2 mcm comey pun tak selera =P

Bgus ar.. aku suke dgn perubahan ini.. sbb dgn perubahan ini.. aku rs sedikit dewasa, selamat, dan semakin happy dgn cr aku pilih sekarang. =)

p/s : actually tgh siapkn diri utk target aku tahun dpn =) insyaAllah

No comments: