Skip to main content

school holiday = Majlis perkahwinan

Assalamualikum,

selamat bercuti sekolah.. jd call akn makin bertambah.. jd kena kuatkn mental utk menjawap call2 yg membosankn...

cuti sekolah gak.. bertambah-tambah jemputan perkahwinan.. sbb 2 smua cuti aku mtk di reject.. eh.. teruk ar.. kalo xnk bg cuti.. bg je la aku jual cuti2 yg berlambak2 tu..xnk bg lak!!!

jd bila byk majlis2 perkahwinan makin sakit la.. telinga dgr.. org nk tnye bile pulak nk kawin.. adeh.. tak de soklan len ke nk tnye??? rsnye pekara ni lumrah.. smua org akan bertnya bila usia dh meningkat dewasa..

actully..mmg la akui aku, mmg seriusly risau psl jodoh.. eh.. mesti la sape tak risaukn.. calon pun xde lagi.. p ape nk buat tak jumpe lg.. so just relax je la tgu mase 2 dtgkn.. tp bile dh di tnye, pastu dgn mak sibuk nk kenalkn dgn yg itu la, yg ini la, yg kt sane la..jd serabut lak..

Adeh.. mmg pening ar.. well.. biar je la mase tu berlalu.. dan setiap pertanyaan die jawab ngan "InsyaAllah, ade rezeki nnt bln 12 =P tp tahun nye xtahu bile " hahaha..

well congrats utk kawan2 yg telah selamat di Ijab Kabulkn dan pasangan masing2 ..Selamat pengantin Baru.. sorry aku tak dpt dtg terlalu byk jemputan dan aku terikat dgn kerja.. Happy itu korang.. Aku doakn smua pasangan di berkati Allah.. amin =)

4 june ni lagi sorg pakcik aku kawin.. menjadi si gadis bunga telur lg la jwp nye.. tema purple lak kali ni.. may fav colour.. huhu..

p/s : countdown jang keun suk showcase 4 june 6 pm KLCC.. oppa..jumpa di sini =P

Comments

Popular posts from this blog

Wedding Preparation part 1

 Hello,skrg nk cter psl wedding preparation yg majlisnya setahun dari sekarang.. aku rs mcm terlalu awal utk wat preparation..tp lupanya ianya tempoh yg ngam2 je.. 1. DEWAN @ KEMAH       - ni perkara yg paling2 penting, decide la nk yg mane.. masing2 ade baik n buruknya..aku mula decide nk wat kemah je... Blkg umah.. tp mama n papa xnk sbb risau hujan lebih2 lagi kalo bln11.. musim hujan kn..pastu setelah disurvey harga pakej kemah n dewan lebih kurang je.       - kalo DEWAN duitnya kena la ade.. sewa dewan pun area kl plg murah dewan DBKL dlm RM 1500 and guess what its already fully booked until end on 2013!!!!... aku rs mcm sentap je..bila mase diorg ni g booked?? dgn secara auto nye mama yg berangan nk percepatkan majlis aku pd bln 6 terpaksa ikut tarikh asal. =P. mula2 berangan nk DEWAN GEMILANG FELDA .. skrg ni RM 32perpax...min 700 org.. adeh.. kalo 1000 org mau RM 32K itu cuma mkn, PA system + pelamin.. itu pun standa...

12 years past and The Future

I scroll my blog , and looking at all my old post hahahaha.. 1st post on 2010, but actually i already wrote since 2007 on myspace blog and change to this blogspot around 2008. 12 years past, lot of memories, joy, heart broken , and motivation. LET START NEW CHAPTER 

Dilema yang menanti keputusan

Assalamualikum, Aku terpanggil menulis blog ni.. di mase aku rs fikiran aku sgt buntu, dalam dilema antara masa lalu dan hari ini. bersediakah aku??? Setahun yang lalu, aku di tinggalkan oleh insan yg pernah menyatakan hasrat memperisterikan aku di hadapan ibu dan ayah ku. Caranya cukup mengikut islam.. membuatkan aku terima...walau sebelumnya aku tolak mentah2.Aku nampak keikhlasan dan kesungguhannya.. dan dia yg pertama mendapat restu kedua ibu bapaku. Aku menanti 2thn lamanya.. syg aku di tinggalkan lagi...mungkin sbb aku kurang agamanya.. cara2 memilih calon isteri adalah agamanya. yup aku akui aku mmg tak layak jauh beza dgn wanita tu. Sebulan yang lalu, seorang dari teman masa lalu ku menyatakan hasrat utk mengambil aku menjadi isterinya. Aku tak pernah serisau ini bila dlu ex bf ungkapkan benda yg same.Tapi kenapa aku risau sgt skrg. antara sedia atau tidak sbnrnya.. Tp aku rs lebih dekat dgn perkataan serik... yes itu la yg tepat serik!!! mama aku ckp " perkhawinaan...