Monday, May 30, 2011

school holiday = Majlis perkahwinan

Assalamualikum,

selamat bercuti sekolah.. jd call akn makin bertambah.. jd kena kuatkn mental utk menjawap call2 yg membosankn...

cuti sekolah gak.. bertambah-tambah jemputan perkahwinan.. sbb 2 smua cuti aku mtk di reject.. eh.. teruk ar.. kalo xnk bg cuti.. bg je la aku jual cuti2 yg berlambak2 tu..xnk bg lak!!!

jd bila byk majlis2 perkahwinan makin sakit la.. telinga dgr.. org nk tnye bile pulak nk kawin.. adeh.. tak de soklan len ke nk tnye??? rsnye pekara ni lumrah.. smua org akan bertnya bila usia dh meningkat dewasa..

actully..mmg la akui aku, mmg seriusly risau psl jodoh.. eh.. mesti la sape tak risaukn.. calon pun xde lagi.. p ape nk buat tak jumpe lg.. so just relax je la tgu mase 2 dtgkn.. tp bile dh di tnye, pastu dgn mak sibuk nk kenalkn dgn yg itu la, yg ini la, yg kt sane la..jd serabut lak..

Adeh.. mmg pening ar.. well.. biar je la mase tu berlalu.. dan setiap pertanyaan die jawab ngan "InsyaAllah, ade rezeki nnt bln 12 =P tp tahun nye xtahu bile " hahaha..

well congrats utk kawan2 yg telah selamat di Ijab Kabulkn dan pasangan masing2 ..Selamat pengantin Baru.. sorry aku tak dpt dtg terlalu byk jemputan dan aku terikat dgn kerja.. Happy itu korang.. Aku doakn smua pasangan di berkati Allah.. amin =)

4 june ni lagi sorg pakcik aku kawin.. menjadi si gadis bunga telur lg la jwp nye.. tema purple lak kali ni.. may fav colour.. huhu..

p/s : countdown jang keun suk showcase 4 june 6 pm KLCC.. oppa..jumpa di sini =P

No comments: