Skip to main content

Ulang Tahun Kelahiran yg ke 24

22 September 2011

Selamat Hari Lahir Yg ke 24..

Alhamdulillah aku masih di beri nikmat bernafas..dan ruang utk bertaubat.
Bertambah usia setahun lagi.. dimana aku meningkat semakin dewasa..semakin berusia dan semakin dekat dgn kematian.

Seperti tahun lepas.. tahun ni mase time bday aku keja.. huhu.. dan yg best gile aku keja 3-12am hari ni.. =P

tQ kepada Mama n Papa kerana mendidik, menjaga, melindungi, memberi cinta dan kasih sayang kepada aku dr kecik hingga aku dewasa juga aku yakin sehingga aku tiada lagi =) tibe rase nk nagis lak.. i love them so much..

Papa kejut aku pukul 12 mlm ucap happy bday.. aku dgr tp mate aku xleh bukak.. cuma rs papa usap pipi aku dan memberikn aku cium kasih sorg bapa. dgn jugak kakak bising2 ckp happy bday tp aku ngantuk sgt.. xleh nk bukak mata.. yg tahu ade kotak hadiah comel =) dan isi nya juga sgt comel..papa juga hantar sms kt no Maxis aku "happy Birthday"


Sms aku terima dari mama jam 9.06am dr hp celcom aku yg cuma aku bace lepas aku abis masak utk Tgh Hari
"Wake up dear, hp bday be good, nice and sweet lady. May Allah berkat dn berikan a nice guy"

haha tergelak aku bace sms 2. dan hadiah hari jadi dr mama ialah baju kurung pahang yg sgt cun dan aku tak sabar2 nk pakai.. mama dh bg smggu awal =P

Thx utk my Kakak n Adik.. thx for everthing.. atin sayang..sayang..sayang sgt kakak n adik

Next.. tQ kpd mustika team Astro CCC.


Thx 2 All FB friends yg wish my birthday.. dr mlm tepat pukul 12 am hp aku tak berhenti bunyik..sehingga mengganggu tidur aku.. =P

then.. xde lg ucapan dr insan itu..insan yg dlu pembaca setia blog ini..cepat je mase berlalu.. rsnye mcm br 1 bln aku hantar di kt LCCT.. tp lupanya dh 1 thn dgn ucapan terakhir insyaAllah ade rezeki tahun depan kte jumpa lg.. nape la mesti dia yg masih aku igt, sedangkn setelah dia bertemu wali, meminta izin dan berjanji, dia menolak aku dan menikahi wanita lain..
Ya Allah.. kau ganti la dgn yg lain.. yg lagi baik..yg lagi ikhlas..yg lagi jujur..yg sanggup terima aku sbgai seorg isteri bkn yg jadikn aku tempat singgah utk disakiti.. Amin..

Lastly.. my Target.. dalam usia ini.. tp mcm dh terdelay je.. its ok.. i know he will come for me.. =)

p/s : target aku.. aku nk nikah dlm usia 24 thn.. insyaAllah

Comments

happy birthday fatin.. aku sayang kau.. semoga segala impian fatin akan tercapai

Popular posts from this blog

Wedding Preparation part 1

 Hello,skrg nk cter psl wedding preparation yg majlisnya setahun dari sekarang.. aku rs mcm terlalu awal utk wat preparation..tp lupanya ianya tempoh yg ngam2 je.. 1. DEWAN @ KEMAH       - ni perkara yg paling2 penting, decide la nk yg mane.. masing2 ade baik n buruknya..aku mula decide nk wat kemah je... Blkg umah.. tp mama n papa xnk sbb risau hujan lebih2 lagi kalo bln11.. musim hujan kn..pastu setelah disurvey harga pakej kemah n dewan lebih kurang je.       - kalo DEWAN duitnya kena la ade.. sewa dewan pun area kl plg murah dewan DBKL dlm RM 1500 and guess what its already fully booked until end on 2013!!!!... aku rs mcm sentap je..bila mase diorg ni g booked?? dgn secara auto nye mama yg berangan nk percepatkan majlis aku pd bln 6 terpaksa ikut tarikh asal. =P. mula2 berangan nk DEWAN GEMILANG FELDA .. skrg ni RM 32perpax...min 700 org.. adeh.. kalo 1000 org mau RM 32K itu cuma mkn, PA system + pelamin.. itu pun standa...

12 years past and The Future

I scroll my blog , and looking at all my old post hahahaha.. 1st post on 2010, but actually i already wrote since 2007 on myspace blog and change to this blogspot around 2008. 12 years past, lot of memories, joy, heart broken , and motivation. LET START NEW CHAPTER 

Dilema yang menanti keputusan

Assalamualikum, Aku terpanggil menulis blog ni.. di mase aku rs fikiran aku sgt buntu, dalam dilema antara masa lalu dan hari ini. bersediakah aku??? Setahun yang lalu, aku di tinggalkan oleh insan yg pernah menyatakan hasrat memperisterikan aku di hadapan ibu dan ayah ku. Caranya cukup mengikut islam.. membuatkan aku terima...walau sebelumnya aku tolak mentah2.Aku nampak keikhlasan dan kesungguhannya.. dan dia yg pertama mendapat restu kedua ibu bapaku. Aku menanti 2thn lamanya.. syg aku di tinggalkan lagi...mungkin sbb aku kurang agamanya.. cara2 memilih calon isteri adalah agamanya. yup aku akui aku mmg tak layak jauh beza dgn wanita tu. Sebulan yang lalu, seorang dari teman masa lalu ku menyatakan hasrat utk mengambil aku menjadi isterinya. Aku tak pernah serisau ini bila dlu ex bf ungkapkan benda yg same.Tapi kenapa aku risau sgt skrg. antara sedia atau tidak sbnrnya.. Tp aku rs lebih dekat dgn perkataan serik... yes itu la yg tepat serik!!! mama aku ckp " perkhawinaan...