Skip to main content

lagi persiapan pertunangan

Assalamualaikum,

Setelah 2 bln dh tak jumpe.. Hehe bkn selalu sgt pun jumpe =P finally En bkl tunang blk dr sarawak..9 hari lagi akan ditunangkan dgn En Radeen Harris...InsyaAllah

Byk benda die nk kena wat tu.. Hantaran belah die.. Nk di jdkn cerita, byk benda yg aku plan ngan die telah di cancel.. seperti biase baju aku mmg lmbt siap.. Mls dh nk ambik taw.. Xde nnt aku pakai baju raya aku =P lari tema...

Dan sekarang misi mencari baju Harris ni, serius penat.. Dr sunway ke oneU, dr new wing ke old wing smua kedai aku masuk, tp xjumpe2 gak colour peach... Ade pun lengan pendek... Xnk la.. X mcm kpop!!

Haha mengedik nk mcm kpop gak.. Mase jln blk new wing, mase ni dh give up.. Kalo xde.. Pakai cream je. masuk jap isetan.. Dr Jauh aku nmpk baju kaler peach oren2 skit... Mmg trus srh die try.. Sgt2 ikut citarasa aku.. Aku nk srh die pakai s.. Tp Harris ckp kecik.. Ok la try M.. Skli ketat gak la.. So die pakai L... Syg beso nye awk ni... Sy ni kecik je mcm kanak2 =P


Harga pun ok.. Xde la mahal mcm baju Len.. Majority kemeja len harga dlm rm 160.. Tp ni dpt rm 89.00 ade 10% less.. Eh! Bukan ke isetan mahal??

Dh penat.. Ktorg blk g singgah mkn burger Bakar .. Ok la... Kenyang aku... Boleh muncit ni kalo duduk ngan Harris =P


hehe selit skit pic cincin tunang n risik.. tp ni aku dh bli awal... lps raya puase dh bli...


p/s : Semoga Majlis Pertunangan berjalan dengan lancar..


Comments

soffea said…
Selamat bertunang fatin :) eh, sama la colour peach time soffea bertunang aritu.. But seriously, memang susah giler nak cari.. Nak2 baju my tunang.. Nasib jumpe kat Levi's. Hehe.
Fatin A'lia said…
Tq Soffea...
utk soffea selamat menjadi isteri yg baik =)

Popular posts from this blog

Wedding Preparation part 1

 Hello,skrg nk cter psl wedding preparation yg majlisnya setahun dari sekarang.. aku rs mcm terlalu awal utk wat preparation..tp lupanya ianya tempoh yg ngam2 je.. 1. DEWAN @ KEMAH       - ni perkara yg paling2 penting, decide la nk yg mane.. masing2 ade baik n buruknya..aku mula decide nk wat kemah je... Blkg umah.. tp mama n papa xnk sbb risau hujan lebih2 lagi kalo bln11.. musim hujan kn..pastu setelah disurvey harga pakej kemah n dewan lebih kurang je.       - kalo DEWAN duitnya kena la ade.. sewa dewan pun area kl plg murah dewan DBKL dlm RM 1500 and guess what its already fully booked until end on 2013!!!!... aku rs mcm sentap je..bila mase diorg ni g booked?? dgn secara auto nye mama yg berangan nk percepatkan majlis aku pd bln 6 terpaksa ikut tarikh asal. =P. mula2 berangan nk DEWAN GEMILANG FELDA .. skrg ni RM 32perpax...min 700 org.. adeh.. kalo 1000 org mau RM 32K itu cuma mkn, PA system + pelamin.. itu pun standa...

12 years past and The Future

I scroll my blog , and looking at all my old post hahahaha.. 1st post on 2010, but actually i already wrote since 2007 on myspace blog and change to this blogspot around 2008. 12 years past, lot of memories, joy, heart broken , and motivation. LET START NEW CHAPTER 

Dilema yang menanti keputusan

Assalamualikum, Aku terpanggil menulis blog ni.. di mase aku rs fikiran aku sgt buntu, dalam dilema antara masa lalu dan hari ini. bersediakah aku??? Setahun yang lalu, aku di tinggalkan oleh insan yg pernah menyatakan hasrat memperisterikan aku di hadapan ibu dan ayah ku. Caranya cukup mengikut islam.. membuatkan aku terima...walau sebelumnya aku tolak mentah2.Aku nampak keikhlasan dan kesungguhannya.. dan dia yg pertama mendapat restu kedua ibu bapaku. Aku menanti 2thn lamanya.. syg aku di tinggalkan lagi...mungkin sbb aku kurang agamanya.. cara2 memilih calon isteri adalah agamanya. yup aku akui aku mmg tak layak jauh beza dgn wanita tu. Sebulan yang lalu, seorang dari teman masa lalu ku menyatakan hasrat utk mengambil aku menjadi isterinya. Aku tak pernah serisau ini bila dlu ex bf ungkapkan benda yg same.Tapi kenapa aku risau sgt skrg. antara sedia atau tidak sbnrnya.. Tp aku rs lebih dekat dgn perkataan serik... yes itu la yg tepat serik!!! mama aku ckp " perkhawinaan...