Thursday, January 24, 2013

Dating with Fara

Anyonghaseyo,

Welcome to Seoul =P , I rndu Korea.. Yesterday I and my wonderful gf dating kt sweetree ampang.. Byk kali I n Fara pusing2 cr mane kedainya.. Nasib baik ade satu blog ni bg taw kedai tu bersebelahan ngan bangi kopitiam.

Sblum I cter psl kedai tu.. Actually kws ampang ni ramai korean.. N kedai Korea pun berlambak2 tibe2 rs mcm kt Korea.. Most of restaurant Korea kt sane deco mcm typical korean restaurant.. Aku rs nk masuk je.. Sbb rndu original korean food.

Ok back to sweet tree.. Deco mcm cafe2 kt Korea.. Modern.. Relaxing.. From 5 star I bg 4, but food.. 2 why?? Sbb I dh rs yg lg sedap dr tu.. I guess yg dtg mkn kt ctu bkn sbb food but actually deco..n berangan mcm kt Korea.. Hehe

Hati I n Fara agak frust.. Sbb xberapa sedap makanan yg kami pesan.. But it ok saje2 mengedik nk try gak walaupun actually dh taw.. =P



1 comment:

Sheikh Papa-NtiQ said...

hi ...cakap pasal halal korean foods nih saya baru jer upload pics masa makan kat Sweetree nih kat blog saya. Memang cantik kedai dia kan? Foods pun OK.
Senang2 tu jenguk la yer kat www.blogmakanbest.blogspot.com topik sini pasal makan,makan dan makan 100% hehehe takde topik lain.
Kalu sudi tu follow la yer blog saya TQ TQ TQ bebanyak!!